joehoyle’s Blog

Just another WordPress.com weblog

EYES ON FIRE

eyesonfire1eyesonfire2En sömnlös natt följt av några överambitiösa selfies och ett låttips om man gillar melankoliska låtar (Blue Foundation – Eyes On Fire). Jag behöver väll egentligen göra allt för att hålla mig vaken idag för att inte förstöra en redan rubbad dagsrytm. Har inte vart i mitt bästa tillstånd det senaste, har dock hittat komfort i gymmet så schysst kropp får jag utav det iallafall haha. Sömnlösa nätter lämnar en ensam med trassliga tankar att reda ut så att lätta på hjärtat ligger ju i bakhuvudet. Det är ju inte så illa att jag vill dö direkt så ett blogginlägg som visar mig mänsklig kommer ju inte förstöra mig. Ingen mår ju som sol och regnbågar jämt vadfan, då är det något fel på en på riktigt. Men en sådant inlägg får vänta tills senare!
A sleepless night followed by some over ambitious selfies and a tune tip if you like melancholy songs (Blue Foundation – Eyes On Fire). I need to do anything to stay awake today to not ruin an already deranged circadian rhythm. I haven’t been at my best state lately, I have found comfort at the gym though so at least I’ll get a hot bod out of it at least haha. Sleepless nights leave you alone with tangled thoughts to straighten out so get some weight off of my shoulders lays in the back of my head. It’s not so bad I want to die so a blog post to show myself human won’t ruin me haha. Nobody is feeling like suns and rainbows all the time wtf, then they’re something wrong with you for real. But a post like that gets to wait for later!

No comments yet»

Leave a Reply

