joehoyle’s Blog

Just another WordPress.com weblog

Winter Wonderland

Foto 2015-12-16 08 34 13Foto 2015-12-16 08 34 57Nu är dessa bilder från förra vintern men jag får sån himla myskänsla i kroppen när jag tänker på att vakna upp till ett vinterland. Som vanligt är det fattigt med snö på västkusten ännu men jag kan fan knappt bärga mig tills skiten faktiskt kommer. Jag var ute och joggade nu på morgonen i minusgrader, kalla mig galen, men åh vad jag trivs i kyla. Misstro mig inte, sommar och värme i all ära men mörka kvällar och ögon som fryser så fort jag öppnar ytterdörren, då är jag hemma!
These pictures are from last winter but I get such a cozy feeling in my body when I think about waking up to a winter wonderland. Per usual there’s yet a lack of snow on the west coast but I can hardly wait till it actually comes. I was out jogging this morning in below freezing point, call me crazy, but oh how I thrive in coldness. Don’t get me wrong, summer and warmth in all its glory but dark evenings and eyes that freeze as soon as I open the front door, that’s where I’m home!

1 Comment»

  Miss Naily wrote @

Håller med! Älskar oxå minusgrader och 20 meter snö!


Leave a Reply

