joehoyle’s Blog

Just another WordPress.com weblog

4 DEC 11:45

Foto 2015-12-04 11 13 14Foto 2015-12-04 11 19 33Foto 2015-12-04 02 28 47I samarbete med Clarion Sign och MTR Express sitter (ligger) jag i bloggingmode på hotellrummet innan jag tar mitt pick och pack och hoppar på tåget hem igen. Lyckades tillochmed ta en tupplur på 1 timma efter megafrullen, en av de få timmar jag har sovit sedan i förrgår haha. Långt över 24 timmar utan sömn är ju en jävla pers men jag hade pumpat koffein hela dagen så jag hade tillochmed problem med att sova när jag kom till hotellrummet på kvällen. Sov kanske sammanlagt 4 timmar?? Så ikväll när allt koffein är ute ur kroppen lär jag få en goooood natts sömn! Men som ni ser så var jag på Googles kontor igår och utan att avslöja för mycket så snurrar idéer i full rulle hihi! Anyways, nu måste jag checka ut och strosa mot T-Centralen som bara ligger ett stenkast bort, så skönt att bo på hotell så nära tåget och slippa stressen!
In collaboration with Clarion Sign and MTR Express I’m sitting (lying) in blogging mode in the hotel room before I take my luggage and hop on the train home again. I even managed to get an 1 hour nap after the mega breakfast, one of the few hours I’ve slept since the day before yesterday haha. Long over 24 hours without sleep is a misery but I had chugged caffein all day so I even had a hard time sleeping when I got to the hotel in the evening. I slept maybe 4 hours altogether?? So tonight when the caffein is out of my system I will prolly get a goooood night sleep! However, as you can see I was at Google’s office yesterday and without saying too much I have many ideas in the bag hihi! Anyways, I gotta check out now and stroll to the central station that’s only a few minutes away by foot, it’s so nice to stay at a hotel so close to the train so there is no stress!

2 Comments»

  Linda Jonasson wrote @

Tar du dina sådana här foton själv med utlösare eller har du någon fotograf med dig? 🙂
Nouw.com/isvarmt

  Camila wrote @

This is a beautiful hotel room! Can’t wait to hear what your projects with all these collars are about!


Leave a Reply

