joehoyle’s Blog

Just another WordPress.com weblog

Reborn

Foto 2015-11-17 09 14 04Foto 2015-11-17 09 15 08Foto 2015-11-17 09 17 19Svullet ansikte, trög hjärnaktivitet, nässpray, alvedon, näsdukar, te, frukt i både fast och färskpressad form och vatten i mängder är förklaringen till min dåliga uppdatering de senaste dagarna. Men idag  när jag vaknade men solen skinandes i ansiktet så kände jag mig faktiskt riktigt kry! Visserligen lite täppt i näsan än men det är ju bara att köra upp sprayet. Känner tillochmed att jag skulle kunna börja dagen med en joggingrunda men jag tror jag får nöja mig med en hurtig promenix. I vilket fall vill jag ut och suga in solen medan den är här, det går ju inte att räkna på det i detta landet. Såg på väderappen att det ska snöa i slutet av veckan också?! På västkusten?? Iallafall, idag har jag saker att göra så jag kan inte ligga och dra i sängen med datorn på magen längre!
Swollen face, sluggish brain activity, nasal spray, painkiller, napkins, tea, both intact and freshly squeezed fruit and water in loads is the explanation to my poor updating the past days. Men today when I woke up with the sun shining in my dace I actually felt really frisky! My nose is still a lil stuffy tho but I can just shove some spray into it. I even feel like I could start the day with a jogging route but I think I have to settle for a frisk walk. I want to go out and absorb the sun regardless while it’s here, you cannot rely on its pretense in this country. I saw on the weather app that it’s gonna snow at the end of this week too?! On the west coast?? Anyways, I have stuff to do so I can’t lay in bed with the computer on my belly any longer!

No comments yet»

Leave a Reply

