joehoyle’s Blog

Just another WordPress.com weblog

Wednesday

Foto 2015-11-04 23 25 46Foto 2015-11-04 23 30 56Foto 2015-11-04 23 18 01Foto 2015-11-04 23 14 38Foto 2015-11-04 23 35 14Foto 2015-11-04 19 56 26Foto 2015-11-04 23 37 22Guuuud vad trött jag har varit idag efter igår. Det var en sjukt lång dag! Jag menar, tåget rullade iväg 06:35 och rullade in i Göteborg 22:55 samma dag varpå jag inte hade sovit mer än 3 timmar kvällen innan. Jag trodde jag skulle somna så fort huvudet landade på kudden igår men nix pix, somnade mellan 01:00-02:00. Och för att inte sova för länge idag och vända om dygnet gick jag upp ganska tidigt. Hahahah asså borde verkligen sova nu men det är något med mig och hålla mig vaken?? Jag sov iallafall på pappas soffa från måndag till idag och fick lyxen att bli körd till och från tåget så jag sparade välbehövd tid! Hade gärna hoppat på tåget tillbaka till Stockholm när jag passerade det på stationen för att ta äckelpendeln hem idag. Jag är så jävla gnällig, ni får ursäkta mig! En jävligt bra sak dock är att min hy har bättrat sig skitmycket sedan igår. Helt sinnessjukt, trodde det inte ens var möjligt. Är inte ens svullen i käken av visdomstanden längre. Kanske behöver komma iväg oftare haha. Anyways, ska försöka sova nu så jag inte får nåt jävla psykbryt eller nåt.
Gooood I’m so tired today from yesterday. It was such a long day! I mean, the train left the station at 6.35 am and came back at 11.55 pm the same day and I hadn’t slept more than 3 hours the night before. I thought I would fall asleep as soon as my head hit the pillow yesterday but nope, I fell asleep between 1am – 2 am. And to not sleep for too long today I got up fairly early. Hahahah I really should sleep now but it’s something with me and stay up late?? Anyway, I slept on my dad’s couch from monday to today and got the luxury to get a ride to the train and back så I saved a lot of valuable time! I would love to hop on the train back to Stockholm as I passed it on the station on my way to the commute home today. I’m so damn whiney today, you gotta excuse me! One damn good thing tho is that my skin is so much better than it was yesterday. So insane, I didn’t think it was even possible. My jaw is not even swollen from my wisdom tooth anymore. Maybe I need to get away more often haha. Anyways, gonna try to get some sleep now before I go mental or something.

3 Comments»

  Malin wrote @

Alldeles underbara färger i bilderna med växter! Fantastiskt foto på blodlönnen! (tror det är en lönn?) 🙂 /Malin

http://malinochbilder.blogspot.se/

  Ashlee wrote @

Your content is so good and you have such talent. You inspire me so much. As a blogger, photographer, artist, etc. Thank you so much.

  Johanna Herrstedt wrote @

Aw, this makes me happy! Thank you 🙂


Leave a Reply

