joehoyle’s Blog

Just another WordPress.com weblog

ROSES ARE RED

Foto 2015-10-16 21 44 40Foto 2015-10-16 21 52 55Foto 2015-10-16 21 46 36Kalla mig klyschig men jag värderar blombuketter lika högt som brudar i chickflicks. Antagligen för att jag aldrig har fått någon, inte ens en enstaka blomma, från någon annan än min mamma. She knows me too well… Boys don’t. Så många gånger jag har hintat att, eller mer exakt sagt ordagrant sagt att jag verkligen hade blivit väldigt glad om jag fick en fin blombukett, helst rosor, när jag faktiskt varit i förhållande och blivit utan ändå haha! Very well then, jag är ju bara 21. Prince Realistic Expectations kommer la förbi med valfritt fordon when the stars are align!
Call me cliché but I value flower bouquets as much as girls in chickflicks. Probably because I’ve never got one, not even a single flower, from anyone but my momma. She knows me too well… Boys don’t. I’ve hinted so many times, or more exactly literally said that I would be really happy if I got a nice flower bouquet, preferably roses, when I’ve actually been in a relationship but ended up empty handed anyways haha! Very well then, I’m only 21. Prince Realistic Expectations will come by in a vehicle of his choice when the stars are align!

4 Comments»

  Nora wrote @

What curling iron did you use? Would really appreciate an answer 🙂

  Johanna Herrstedt wrote @

I’s a very slim Remington. I’m gonna post a picture of it later 🙂

  Anna wrote @

Ja verkligen SÅ fina lockar. Passar dig hur bra som helst, Johanna! Såg i kommentarerna att du kommer lägga upp ett inlägg om det senare, Ser fram emot det! Hoppas du hinner lägga ut det i helgen. Ska ut på tisdag och det hade varit perfekt med dessa lockar då.

Ta hand om dig, Johanna 🙂

  Erika wrote @

I would be honored to gift you a bouquet of roses! You are as beautiful as a rose and they pale to your complexion!


Leave a comment