joehoyle’s Blog

Just another WordPress.com weblog

SHADES OF GREY

Foto 2015-10-06 15 15 50 Foto 2015-10-06 15 19 25 Foto 2015-10-06 15 20 57dressingroomHej hopp gummisnopp! Jag är en sådan person väldigt sällan köper kläder, egentligen bara när jag behöver något. Surprise surprise. Iallafall, next in line var en ny sport-bh efter min gamla tutthållare tappat greppet så då tänkte jag att jag lika gärna kunde köpa ett par inomhusbraller (yogatights on man ska vara petig) while I was at it då mina långa joggingtights blir hemskt varma att träna i inomhus. Däremot, för att vara ärlig, haffade jag tröjan i farten när jag fick förbi David Beckham’s collection (om man kan kalla den det?) i herravdelningen på vägen till omklädningsrummet. Helt jävla självklart sitter denna stickade tröjan bättre än vad någon tjocketröja från damavdelningen någonsin har gjort. Varför är det alltid så? Så mina damer och herrar, skitskön tröja som inte kosta skjortan heller. Jag har ett spinningpass bokat idag så förhoppningsvis funkar träningskläderna lika bra som dom känns! Är dock mörbultad från höfterna och ner efter igår hahahaha, trodde inte det skulle kännas så mycket eftersom jag springer såpass mycket som jag gör. Antar att man lär sig nåt nytt om sin kropp hela tiden!
Hey ho rubber wiener… haha! (I actually can’t translate that sentence because it’s a saying.) I am one of those who very rarely buy clothes, basically only when I need something. Surprise surprise. Anyways, next in line was a new sports bra because my old titty grabber has lost its grip so I thought I might as well buy a pair of indoor tights (yoga pants to be picky) while I was at it since my long jogging tights gets awfully warm when working out indoors. However, to be honest, I grabbed the knitted shirt when I walked past the David Beckham collection (if I can call it that?) in the men’s department on the way to the dressing rooms. Obviously it fits better than any other sweater from the women’s department ever has. Why is it always like that? Så ladies and gents, super comfy sweater that doesn’t cost a shitload either. I have a spinning class booked today so hopefully the workout clothes work as good as they feel! I am so sore from the hips down from yesterday tho hahahaha, I thought it would feel this much since because of how much i run but I guess you learn something new about your body all the time!

6 Comments»

  Medine wrote @

Looks very cool. Sorry for my english just wanna say heey there are people who read your blog. It’s really interesting and pictures that you take are awesome. One of them on my screensaver now.
Keep doing Johanna 🙂

  Johanna Herrstedt wrote @

Thank you, I’m glad you like it 🙂

  Elaine – En Hoppfull Fotograf wrote @

Omg, älskar den stickade tröjan! Ser hur mysig ut som helst 🙂

  Linda Jonasson wrote @

Visst är det den här? http://www.hm.com/se/product/20846?article=20846-A .. isåfall har ja också provat den å den sitter ju grymt skönt och dessutom är den sjukt snygg.. 🙂

  Johanna Herrstedt wrote @

Yes, den är det 🙂

  Midge wrote @

Brlnailice for free; your parents must be a sweetheart and a certified genius.


Leave a Reply

