joehoyle’s Blog

Just another WordPress.com weblog

GYM TIME

Foto 2015-10-05 22 39 25 Foto 2015-10-05 22 41 28Okej post-gym time är det nu. Jag har haffat sånna där gratisveckor som gym kör med ibland fast på ett nytt gym, kommer antagligen fortsätta om jag inte gör bort mig åt helvete. Iallafall. Eftersom jag hatar att springa på löpband (okej, inte hatar, men tycker inte det är så himla kul) så tänkte jag att jag lika gärna kunde jogga ute och svänga förbi gymmet så kör jag styrka efter det. Så in kommer jag superfinnig, högröd i ansiktet, sjukt svettig och rufsig i håret – precis som man ska vara efter en lyckad springtur (minus finnarna kanske). Jag har varit snyggare liksom men det stör inte mig. Så när jag snubblar in möts jag av två utomjordiskt snygga människor som hälsar mig välkommen. Du vet, dom kunde lika gärna varit modeller. Tjejen var hur söt som helst och killen var lång, deffad, blond, blåögd och hade dom längsta ögonfransarna jag hade sett! Jag kände mig helt plötsligt osäker och nästan intimidated hahaha! Har inget emot att inte vara snyggast i rummet, palla oroa sig över något så löjligt, men dom var så utomjordiska och jag såg ut som hej kom och hjälp mig. Min tankegång gick ungefär såhär “okej titta dom inte direkt i ögonen, dom kan känna rädsla, innan du vet det hugger dom eller suger i sig din själ. okej jag har inte rakat benen på säkert 1 månad, jag har långa tights på mig men varför känns det som dom vet och dömer mig??? Asså herregud, look at those lashes, who is your manufacturer dear lord???”. Nu ljög jag uppenbarligen (förutom att jag inte hade rakat mig på ett tag) men jag tappade mitt “cool” totalt och det kändes bara som jag gjorde konstiga ljud i försök att kommunicera hahahah. Anyways, detta inlägget får det lite att låta som att utseendet är allt som räknas men så är det verkligen inte. Jag kunde bara inte greppa hur vackra människor är och hur awkward jag kan vara. Ni är alla så fina och tyck and don’t think less.
Okat post-gym time by now. I have got my hands on those free weeks gyms give out sometimes but at a new gym, I will probably continue if I don’t make a total fool of myself. Anyways. Since I hate running on treadmills (okay, I don’t hate it, but I don’t think it’s very fun) so I thought I might as well jog outside and make my way to the gym and do strength after that. So in I go super pimply, tomato red in the face, dripping in sweat and with messy hair – just like you’re supposed to look after a good run (but without the pimples perhaps). I have been better looking but it doesn’t bother me. So when I stumble in I’m greeted by two ethereally gorgeous people. You know, they could’ve been models. The girls was super cute and the guy was tall, ripped, blonde, blue eyed and had the longest lashes I’ve ever seen! I all of a sudden felt insecure and almost intimidated hahahah! I have nothing against not being the prettiest in the room, I can’t bother worrying about something so silly, but they were so ethereal and I looked like hello come and help me. My thoughts went a bit like this ”okay don’t look them directly in the eye, they can sense fear, before you know it they’ll shank you or suck your soul. Okay I haven’t shaved my legs in like a month and I have long tights on but why does it feel like they know and are judging me??? Oh dear god, look at those lashes, and her glowing skin, who is your manufacturer dear lord???”. I obviously lied (except for the not shaving in a while) but I totally lost my ”cool” and it just felt like I made weird noises while trying to communicate hahaha. Anyways, this post looks a lot like looks is all that matter but it really isn’t. I just couldn’t wrap my head around how gorgeous humans are and how awkward I can be. Y’all are so pretty and don’t think less.

No comments yet»

Leave a Reply

