joehoyle’s Blog

Just another WordPress.com weblog

FRUIT BREAK

Foto 2015-10-02 12 03 43
Foto 2015-10-02 11 56 12Foto 2015-10-02 12 01 38Foto 2015-10-02 11 53 20Foto 2015-10-02 11 53 58Godmorgon, typ! Har egentligen varit uppe sedan klockan ringde kl 7 i morse. Väntar nämligen på ett samtal så det hade ju varit dumt att ligga och sova när det väl kommer! Inte för att jag tror att någon direkt ringer såpass tidigt meeeeen det är ju alltid bra att hålla dygnsrytmen vid liv haha! Och nej, en grapefruit och kaffe med en skvätt mandelmjölk är varken min frulle eller lunch, det är bara en oskyldig fruktstund utöver det. A fruit a day keeps the doctor away! Sen får jag ursäkta min smärre frånvaro på bloggen, har varit i någon slags dipp men jag är in shape igen (: Min hy har ju som sagt flippat och som alltid måste den nästan blir värre innan den blir bättre och jag ska inte ljuga och säga att jag inte har blivit påverkad av det för det har jag. Blir lite panikslagen när huden okontrollerat mer eller mindre ser ut att utveckla rövjobbig akne (igen) men det har vänt nu och är på bättringsvägen. Thank God! Men jaja, nu så ska jag dra ut på men springtur i det fina värdet och jobba på mina stenhårda lårmuskler. Får la be till någon slags Gud och hoppas att telefonen ringer under tiden, låter ju inte så bra att låta som ett andfått monster haha!
Good morning, kinda! I have been up since the alarms went off at 7 am. I’m waiting for a phone call so it would’ve been dumb to be asleep when it comes! Not that I think someone calls that early buuuuut it’s always good to keep the circadian alive haha! And no, a grapefruit and coffee with a shot of almond milk is not my breakfast nor lunch, it’s just an innocent fruit break atop of that. A fruit a day keeps the doctor away! I also gotta excuse my minor absence on the blog, I’ve been in some kind of dip but I’m in shape again (: My skin has been breaking out a lot lately but it almost has to get worse before it gets better and I’m not gonna lie and say i haven’t been affected by it because I have. I get a bit panicky when my skin more or less look like it’s developing a pain in the ass acne (again) that I can’t control. But it has turned around now and is getting better again. Thank God! But oh well, I’m going out for a jog in the nice weather now and work on my rock hard thighs. I gotta pray to some God and hope that the phone doesn’t call in the meantime, it doesn’t sound very good to sound like a breathless monster haha!

No comments yet»

Leave a Reply

