joehoyle’s Blog

Just another WordPress.com weblog

HOTEL BREAKFAST

Foto 2015-09-24 13 06 06Foto 2015-09-24 13 20 47Foto 2015-09-24 13 23 56Foto 2015-09-24 13 40 15Foto 2015-09-24 13 12 56Foto 2015-09-24 13 08 49Foto 2015-09-24 13 42 00Foto 2015-09-24 13 12 00Foto 2015-09-24 13 36 10
Äntligen har jag kommit hem efter 1 tåg, 1 ersättningsbuss och 1 pendel. Jag har sovit så lite de senaste 2 dygnen och är helt utmattad nu men jag har haft det så trevligt med United Influencers-gänget som jag träffade igår! Vi var på Star For Life‘s 10-årsjubilium där vi åt och drack gott medan vi blev upplysta om deras fina verksamhet som ni kan läsa in på i detalj på deras hemsida. Vi fick också höra så fina stämmor av Marching For Love, Gunhild Carling och Carola. Jag har bilder på detta också så går in mer på det i kommande inlägg (: Av någon asdum anledning tyckte inte wifiet att det var en bra ide att funka på tåget så kunde inte passa på att uppdatera bloggen som planerat. Jag gick in i en halvkoma istället. Fattar inte att jag har så svårt att sova på fordon, hur djävulskt trött jag än är kan jag kanske sova max 1 timma om jag har jävligt tur! Så lär väll somna i fallet ivkäll som jag gjorde i natt. Asså jag kom tillbaka till hotellet efter midnatt, tvättade ansiktet, jag mig raklång på den bäddade sängen och skulle bara blunda lite, klädde inte ens av mig. Det kändes bokstavligt talat som jag bara blinkande med det tog 5 timmar haha! Drömde ingenting och kände mig inte det minsta utvilad… Möttes dock av en frullebuffe medan jag i lugn och ro kollade på Nyhetsmorgon! Har iallafall hela dagen imorgon på mig att sova.
I’m finally home after 1 train, 1 bus and 1 commute (?). I’ve slept so little the past 2 days and I’m super exhausted now but I had a great time with the United Influencers team that I met yesterday! We we’re at the Star For Life 10 years anniversary where we were wining and dining good while being enlightened by their great work which you can go into detail with at their website. We also get to listen to beautiful voices of Marching For Love, Gunhild Carling and Carola. I have pictures of this too so I’ll get into it in further posts (: For some stupid reason the Wifi thought it was no good idea to work on the train so I couldn’t update my blog as I had planned. I went into some semi-coma instead. I don’t understand why I have such a hard time to sleep on vehicles, it doesn’t matter how deadly tired I am I still cannot sleep more than 1 hour if I’m damn lucky. So I guess i’ll fall asleep in the fall tonight like I did last night. I got back to the hotel by midnight, washed off my face, laid down on my back on the made bed and I was just gonna close my eyes real quick, I didn’t even undress. It literally felt like I just blinked but it took 5 hours haha! I didn’t dream anything and I don’t feel rested at all… But I was met by breakfast buffet while I watched the morning news in peace and quite. I’ve got all day tomorrow to sleep anyways.

3 Comments»

  Marianne wrote @

Hej!

Just wanted to ask, I know this question is ordinary as hell and probably you heard it billion times but I am so curious. Do you follow any diet or something? Because I remember the time when I was that skinny but it changed dramatically. And because of this I eat even more cookies and crisps. That’s why I am asking, maybe you have any tips how to stop eating everything.?

Cheers.

  Karro wrote @

Hej Johanna! Letar hotell som jag kan boka in mig och min pojkvän på till hans födelsedag och du verkar alltid bo på så himla mysiga hotell i Stockholm. Har du något att rekommendera? (Knäpp fråga kanske men men vad gör man inte haha) Mvh!

  Johanna Herrstedt wrote @

Nordic Light är ett himla fräscht hotell tycker jag, om man bor på designdelen. Ligger precis vid centralstationen också 🙂


Leave a Reply

