joehoyle’s Blog

Just another WordPress.com weblog

UNTITLED

Foto 2015-09-17 00 50 50Foto 2015-09-17 00 55 32Får väll börja med att ursäkta för dagens (eller gårdagens) frånvaro. Vaknade så mycket på fel sida jag kan komma, det kändes i hela kroppen. Nedstämd utan dess like och kroppen kändes på något sätt tung. Hatar när det blir så men jag vill inte haka upp mig på det, det är bara att låta det gå över och ta extra sats nästa dag! Jag vill undvika att vara för hård på mig själv även om jag tycker det är bra att utmana sig själv men inte för ofta. Kanske inte märks men jag har för ofta för hårda krav på mig själv, jag tror det är ett allt för vanligt problem hos de flesta i dagsläget tråkigt nog. Hur som helst så är jag somewhat tillbaka på fötter igen efter den bästa joggingrundan jag gjort på länge (jogging löser fan allt förutom benbrott haha) och njuter nu av en extra kladdig kladdkaka (som förövrigt är den godaste i hela världen) och mitt guilty pleasure – Halv Åtta Hos Mig. Usch ett sånt tort inlägg, får ju nästan ångest, ge mig en god natts sömn så jag är helt återställd haha! Bear with me!
I apologize for not having this text translated yet. Bare with me!

2 Comments»

  Elaine – En Hopplös Fotograf wrote @

Men åh, den kladdkakan.. ❤ Du vill inte dela med dig av receptet? 😉

  Emma wrote @

Är det bara önsketänkande/något jag drömt, eller la inte du ut receptet på din fabulösa kladdkaka på förra bloggen? Vore uppskattat om du har lust att göra det igen 😛

Galet inspirerande blogg btw, dina bilder är feta!


Leave a Reply

