joehoyle’s Blog

Just another WordPress.com weblog

✚ NEW IN ✚

Foto 2015-09-15 14 43 29Foto 2015-09-15 14 46 59Foto 2015-09-15 15 03 15Foto 2015-09-15 16 57 05 (1)Foto 2015-09-15 16 59 02
Svarta platåer som inte är klumpiga som dykarskor, kan det bli bättre? Tror ej det. Dessa haffade jag från Din Sko mer eller mindre i hasten. Hade gått förbi ett annat par flera gånger när jag rusat igenom Nordstan och när jag faktiskt bestämde mig för att köpa dom hittade jag desssa i farter och glömde bort dom andra. Fulaste var bara att jag var och köpte ett par igår men när jag kom hem märkte jag att det var som att någon hade kört en spik rätt in i skon (hur jag kunde ha lyckats missa det vet jag inte) så det första jag gjorde idag var att åka tillbaka och byta haha. Men vill man ha något är det väll värt att kämpa för?? Är det något jag ska klaga på dock så är det dragkedjan. Anstränger mig gärna med att knyta skorna för ögats skull. Men men, är nöjd ändå!
Black platforms that aren’t clumsy like diver shoes, can it get any better? I think not. I got these from Din Sko more or less in the haste. I had been walking past another pair several times when i’ve hurried though Nordstan and when I finally decided to buy them I found these and forgot about the other. I didn’t notice that one of the shoes was slightly damaged until I got home (I don’t know how I could’ve missed it) so the first thing I did today was to go back and change haha. But if you want something it’s worth fighting for?? If there is something to complain about it’s the zipper. I gladly make an effort and tie my shoes to please the eye. But I’m happy anyways!

5 Comments»

  Martta wrote @

Din blogg är perfekt för att lära svenska! Du skriver nätt och ganska lätt text som inte är svårt att förstå. Och måste jag säga att du är så så vacker och det är en inspiration att veta du hade haft akne. Keep up the good work (Y)

  TheSJozana wrote @

I absolutely love these shoes. I wish I could find a pair in South Africa!!!

  Wahida wrote @

I absolutely love your shoes. Black really does go with anything

  Cynthia wrote @

Skorna är super snygga!

  Marisa wrote @

I really want these but the site is not on English lol so I’m stuck Wahh 😦 x


Leave a Reply

